  • Data: 2017-11-15 09:58:53
    Temat: Re: Powiadomienie o popełnieniu przestepstwa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd taki wniosek? Minister konferencję prasował zwoływał nie po to się
    > od czegoś odcinać zapewne. Ktoś z sali zapytał, to Minister się odciął i
    > tyle. Czy z tego wynika, ze ów fakt miał miejsce, albo nie miał miejsca?

    No jasne, a minister opisuje jak to wszystko wyglądało, kto gdzie szedł
    i co wg niego było incydentalne a co nie.
    Czyli tak sobie gadał o tym co mu się przyśniło.

    > Nie mam zielonego pojęcia, co zrobi Pan Minister.
    > Reasumując: p...lisz, że tak w prostych żołnierskich słowach podsumuję.

    No dobra, przesadziłem z interpretacją i odpowiedzieć jest trudno.

    > Bez wątpienia. Tylko, że społeczny obowiązek różni się od urzędowego
    > jeszcze tym, że pozostawia margines na swoją własną ocenę. Minister jako
    > osoba fizyczna może uznać, że nie będzie się pierdołami zajmował, bowiem
    > mu szkoda czasu.

    To dlaczego tak nie odpowiada?

    > To tym bardziej po co ma to robić pozostałe kilka tysięcy osób,które
    > tamtędy przechodziły - w tym i Minister?

    No nareszcie - o to właśnie pytam - czy minister - nawet prywatnie
    nie powinien mieć więcej wrażliwości i obywatelskiej postawy w sobie?
    Jak policjant na urlopie widzi jakieś przestępstwo, to reaguje
    (niektórzy nawet ryzykują czy oddają życie w takiej interwencji)

    > Ale czy Minister ma obowiązek komentowania każdej bzdury?

    Usilnie chcesz zmarginalizować sam temat.

    > Do czego walnie przyczyniają się niestety osoby Twojego pokroju.
    > Czepiasz się na siłę, choć gołym okiem widać, ze nie ma czego. Taki
    > Minister zanim odpowie, to musi przemyśleć, do czego osoba Twojego
    > pokroju tym razem sie do...li.

    Minister to musi być z klasą, żeby jego każda odpowiedź była
    w stanie zadowolić pytających.