  • Data: 2008-08-01 08:52:52
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 09:42
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,

    > Wypłata wynagrodzenia jest częścią umowy o pracę.
    > Jak niezrozumiale to inaczej: "danie pieniędzy do ręki", a nie
    > papierka z obietnicą że one gdzieś są ;> (i że jak bank zbankrutuje
    > to KIEDYŚ fundusz gwarancyjny wypłaci).

    Tak, tak... Oczywiście... A jak zbankrutuje bank pracodawcy i i tak
    pracodawca nie ma z czego wypłacić? :D

    > Proszę o niewyjeżdżanie
    > ze skromną praktyką bankructw banków w .pl sztuk jedna :P

    A nie sztuk 0? Jaki zbankrutował?

    > Logika domagających się zorganizowania płatności kartami/przelewami
    > /czymkolwiek i wymagającymi żeby płaciła za to (znaczy ponosiła koszty
    > obsługi) DRUGA STRONA mnie zawsze z lekka zaskakuje :|

    Ale ja nie mówię, że ma płacić druga strona, ale wypłacanie gotówką to
    realny spory koszt dla pracodawcy. Więc wg mnie wypłacanie przelewem na
    konta powinno być możliwe jako jedyne rozwiązanie. A nie, że jedna oma mo
    wizję, coby dostać do ręki nie w banku, to jest problem.

    --
    Tristan