eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolkomtel, zawieszenie internetu › Re: Polkomtel, zawieszenie internetu
  • Data: 2011-01-05 07:55:28
    Temat: Re: Polkomtel, zawieszenie internetu
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > >> Czyli inaczej na sprawe patrzac przez miesiac mozna bylo korzystac nie

    > >> placac - czy dobrze zrozumialem?

    >

    > > No nie. Trzeba za ten miesiąc zapłacić jak za inne a za poprzedni jeszcze
    mogą

    > > być odsetki. Symetrycznie byłoby gdybym i ja mogła dostać odszkodowanie za

    > > bezprawne działania operatora. Gdybym była konsumentem nie miałabym

    > > wątpliwości, że tak właśnie jest. Będąc przedsiębiorcą mam bo jednak w
    prawie

    > > telekomunikacyjnym nie widziałam tak jednoznacznych warunków zawieszenia

    > > świadczenia usług.

    >

    > Nie rozumiem.

    Pytałeś czy za darmo miesiąc to odpowiedziałam, że ciągle za moje pieniądze.

    > W kazdym razie:

    > http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/

    >

    > par 12 i par 5. Symetria IMO jest.

    Nie mogę napisać, że nie ma żadnej symetrii, ale w kwestii wyłączenia usług
    jest, bo ja nie mogę wstrzymać płacenia dlatego, że usługa nie działa.
    Przynajmniej nic nie wiem o takiej możliwości. Jest więc bardzo istotne że to
    wyłączenie według prawa telekomunikacyjnego może nastąpić dopiero po
    miesięcznych zaległościach. Nie wiem zupełnie jak ma się do tego regulamin.
    Zupełnie nie znajduję w nim odbicia tego przepisu prawa telekomunikacyjnego.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1