  • Data: 2008-02-17 18:30:32
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:to9m85-kth.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zdecyduj się: czy polecenie odnosi się do przechodniów, którzy mogą być
    > na linii ognia, czy do poszukiwanego bandyty?

    Generalnie do wszystkich.

    > I proszę: zejdź z tych terrorystów... To dobre do straszenia naiwniaków.

    Po prostu najkrótsze określenie baz żadnego podtekstu. Skrót do osób
    popełniających przestępstwo - to też nie bandyci, a w każdym razie nie
    zawsze.

    > No właśnie - prawdopodobieństwo...
    > Jakie jest prawdopodobieństwo, że kompletnie inaczej wyglądająca osoba
    > jest tą poszukiwaną, hmm?

    Co to znaczy "kompletnie inaczej wyglądająca". No i nawet jakby tam był
    murzyn, to nie można wykluczać, ze pomaga poszukiwanemu.

    > Powinni to uszanować. Już w tym momencie powinni wiedzieć, że doszło do
    > jakiejś pomyłki - skoro opis celów był niezgodny z wyglądem zastanej
    > osoby.

    Powiedz, że żartujesz :-))))

    > Wierzę. Ale kompetentny funkcjonariusz powinien to kontrolować. Jeśli
    > nie potrafi - nie nadaje się do tej konkretnej roboty.

    No to kontrolowali. Bandziora za kombinowanie by postrzelili, a tego tylko
    wywrócili. :-) Oczywiści to żart. A poważnie, to nadal nie wiemy nic na
    temat okoliczności.