    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Polak katolik [konkordat Akcji Wyborczej Solidarność + Unii Wolności]
    <a...@w...eu> <60b0aeef$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@w...eu> <60b2a992$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmBsI.857$J67.311@fx05.ams1> <60b32f79$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <_iHsI.700$Gq41.31@fx09.ams1> <60b3704d$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovzuI.314970$Nqd.251924@fx06.ams1>
    <60bb08db$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <1nXuI.499801$nAz7.308088@fx03.ams1>
    <60bc4440$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <gWXuI.283113$ImK8.226124@fx04.ams1>
    <60bc71f5$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 07 Jun 2021 23:37:24 GMT

    On 2021-06-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No to dziwne, że nie podzieliło losu poprzedniego drugiego przykazania
    > "tego o złotym cielcu;)". No może tu łatwiej jakby to powiedzieć -
    > udawać, że chodzi o co innego;)

    No na pewno, tym bardziej, że jako namiestnicy ziemscy z pewnością mają
    rację.

    > No ale każda jest ta dobra:P

    To się nazywa relatywizm. Ineteresującym aspektem jest natomiast, co
    ostatcznie zrobi z tym Bóg. Każdy działa przecież w dobrej wierze, więc
    chyba jakiś czyściec i tyle?

    > No lpg, lgbt - kto by rozróżniał:P
    >
    > BTW - w liceum jeszcze jednego katonarodowca wyzywaliśmy od homo
    > sapiens. Wkurwiał się niemiłosiernie;)

    Jakiś hepening 2-ch gejów zdaje się niedawno urządziło zbierając podpisy
    pod petycją zakazu serków homo. Trochę podpisów zebrali.

    A co Stary Testament to nie wiem (a nie chce mi się góglać) ale to był
    taki etap inżynierii społecznej, gdzie co prawda zaleca się już mniej
    wyżynać, ale jeszcze nie kochac, więc w sumie nie należy się wgłębiać
    chyba.

    --
    Marcin