  • Data: 2007-11-25 19:54:48
    Temat: Re: Podpisalem pelnomocnictwo - kaganiec?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fi94k3$9tv$1@inews.gazeta.pl m <m...@g...pl>
    pisze:

    > rodzice kupowali mi mieszkanie. Podpisalem pelnomocnictwo.. Nie
    > przeczytalem go.. Tam jest napisane, ze udzielam matce pelnomocnictwo do:
    > - zarzadu i administracji calym majatkiem,
    > - reprezentowania mnie w jak najszerszym zakresie przed wszystkimi
    > urzedami w tym US, sądami, bankami, itd.
    > - odbioru i podpisywania wszelkich pism, wnioskow, umow, deklaracji
    > podatkowych, itd.
    > - dokonywania wszelkich czynnosci formalnoprawnych jakie w zakresie
    > niniejszego pelnomocnictwa okaza sie niezbedne
    > "Wypisy aktu mozna wydawac takze ustanowionemu pelnomocnikowi" w
> [...]

    Oto wspaniały przykład prawdziwego mężczyzny.
    Mieszkanie łyka od rodziców, sam zarobić nie umie - jaki samodzielny.
    Podpisuje dokument nie czytając go - dojrzły chłopak i taki mądry.
    Jak już chatę łyknął, to teraz chce się uwolnić od zobowiązań, ale nie od
    tej chaty.
    Obrzydliwe indywiduum...

    --
    Jotte