  • Data: 2007-11-27 05:57:53
    Temat: Re: Podpisalem pelnomocnictwo - kaganiec?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    m wrote:
    > Witajcie,
    > rodzice kupowali mi mieszkanie. Podpisalem pelnomocnictwo.. Nie przeczytalem
    > go.. Tam jest napisane, ze udzielam matce pelnomocnictwo do:
    > - zarzadu i administracji calym majatkiem,
    > - reprezentowania mnie w jak najszerszym zakresie przed wszystkimi urzedami w
    > tym US, sądami, bankami, itd.
    > - odbioru i podpisywania wszelkich pism, wnioskow, umow, deklaracji
    > podatkowych, itd.
    > - dokonywania wszelkich czynnosci formalnoprawnych jakie w zakresie
    > niniejszego pelnomocnictwa okaza sie niezbedne

> [...]

    Groźnie brzmi, pod warunkiem normalnego zachowywania się matki.
    Po prostu ma prawo zarządzać mieszkaniem.
    Jak się nie będzie zachowywać rozsądnie, to np. może pod hipotekę
    mieszkania np. narobić długów, albo zamówić obicie złotem. Wszystko w
    twoim imieniu i za twoją kasę oczywiście.

    Pełnomocnictwo możesz w kazdej chwili wycofać.
    Rozmumiem, że zostało zawarte notarialnie, wieć nawet jutro możesz iść
    najlpiej do tego samego notariusza i powiedzieć, że chcesz
    pełnomocnictwo wycofać. Musi być notarialnie.