  • Data: 2004-11-22 23:33:13
    Temat: Re: Podejrzenie popełnienia ... no właśnie ... czego ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Cała tajemnica polega na tym, że Policja informacje i polecenia przekazuje
    > przed radiotelefony. W cywilizowanych krajach taka łączność policyjna jest
    > kodowana. W Polsce nie. urządzenie pozwalające na "podsłuchiwanie" rozmów
    > kosztuje cirkla 300-400 zł. Można je legalnie nabyć i posiadać, bo nie jest
    > nadajnikiem. I teraz mam nadzieję już sam rozumiesz. Tuz żadnej korupcji nie
    > trzeba.

    O.K. Robercie ... spodziewałem się takiej odpowiedzi, i cieszę
    się, że padła ;) Stary CBista jestem ;)

    To teraz dalej ... wiemy, że to nie policja współpracuje z
    ZOJANEM ... ale wiemy, że zojan słucha ... a wiemy , że jest
    to nielegalne (nie słuchanie) ... Czy da się począć coś dalej ...

    Konkretna sytuacja ... mamy 3 osoby "kolizyjne" ... i 3 razy
    ten sam pan Michał podjeżdża ... jak sądzis ... (jak jest
    twoja interpretacja) ... czy dam radę coś z tym zrobić ... bo
    szczerze ... łapki mi opadają po przejrzeniu kodeksów .. już
    widzę, że będzie problem, acz liczę na to , że może inny
    użytkownik p.s.p. wskaże mi może inną ścieżkę postępowania ..
    bo bym gnojom dobrał się do dupy ... żerują na tym, że
    zazwyczaj naciągają ludzi w szoku będących (pokolizyjnym) ...
    szczerze .. .omal nie dałem się sam naciągnąć na obsługę
    ZOJANA ...

    (POZDRAWIAMY TU PANA MICHAŁKA ...) Becia czujke się dobrze, w
    innych rękach ;)

    --
    Stasio Podróżnik callto://santex997
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200