  • Data: 2004-11-23 23:52:27
    Temat: Re: Podejrzenie popełnienia ... no właśnie ... czego ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...prv.pl> napisał w wiadomości
    news:co0f3r$jpv$1@korweta.task.gda.pl...

    > Skaner. Pełno tego na allegro.

    Na allegro bym raczej nie kupował. Bo tam wiele z nich jest przywożonych zza
    granicy i zawiera jakieś dzikie pasma, na których nic nie ma. Ale jest kilka
    firm handlujących tym legalnie. Ni będę reklamował w sieci, tym bardziej, ze
    jedna akurat jest na mojej ulicy, ze 200 metrów ode mnie. Do odsłuchu
    komunikatów Policji i innych służb ratowniczych spokojnie wystarcza
    najprostsze urządzenie. Kosztuje około 400 zł. Nie ma sensu kupować tych z
    Allegro, które oczywiście dysponują większymi możliwościami, tylko że nie
    bardzo do zastosowania w praktyce.