  • Data: 2010-07-12 12:46:19
    Temat: Re: Pismo o rozwiazanie umowy w kablowce.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zmylna pisze:

    > Wiec tak.
    > Problem z internetem ciagnal sie juz kilka miesiecy. W weekendy z 24mb
    > robilo sie 2 i straty pakietow dochodzily do 50%.
    > Na pierwsza moja reklamacje odpowiedziano mi, ze instalacja zostala
    > sprawdzona i nic nie wskazuje na to zeby bylo cos nie tak.
    > Po jakims czasie problem zaczal pojawiac sie kilka razy w tygodniu a jak
    > ktoregos razu nie mialem internetu przez pol dnia to wyslalem kolejne
    > pismo z prosba o rozwiazanie umowy gdyz w/g mnie towar, ktory
    > zaoferowali nie jest zgodny z oferta. Napisalem, ze nie jestem
> [...]

    1. Wypowiedzenie umowy nie jest reklamacją, więc operator nie musi na
    nie odpowiadać

    2. Skoro umowę wypowiedziałeś, to wylicz sobie do kiedy umowa trwa
    (okresy wypowiedzenia zgodnie z regulaminem od dnia dostarczenia
    wypowiedzenia), i od tego czasu nie płać i nie korzystaj z internetu.

    3. Nie powinieneś jednak składać wypowiedzenia, a reklamować usługę i za
    czas jej niepoprawnego działania żądać zwrotu opłaty abonamentowej.
    Teraz od Ciebie będą żądać opłaty za zerwanie umowy, czy wykażesz przed
    sądem, że nie należy się ona?

    4. A przede wszystkim zrób coś z burdelem w Twoich postach, na pewno w
    umowie nie ma nic o "odsetkach karnych", na pewno nie możesz reklamować
    "towar był niezgodny z umową", bo niezgodność z umową dotyczy produktów,
    a nie usług
    itd.

    --
    Liwiusz