  • Data: 2009-04-25 09:22:29
    Temat: Re: Parkowanie - stacja benzynowa
    Od: "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andy" <p...@p...de> napisał w wiadomości
    news:gsujtp$cn4$1@news01.versatel.de...

    > Stacja benzynowa to nie jest parking. Na jego miejscu regularnie spuszczal
    > bym Ci powietrze z wszystkich kol (i mial "zepsuta" sprezarke).
    >
    > A dlaczego? Bo chamstwo mozna tylko chamstwem zwalczyc!

    Zanim jakieś zachowanie nazwiesz chamskim upewnij się co do okoliczności.
    Nie znasz szczegółów - wiesz tylko to o co ja pytam. Nie pytam o ocenę
    moralną.

    Spuszczanie powietrze z czyjegoś auta jest naruszeniem jego dobra osobistego
    / mienia - jesli byś tak robił nazwałbym ciebie wandalem :) Pomyśl co
    mógłbym zrobić gdybym Ci to udowdonił.

    Pozdrawiam

    Vonn79