  • Data: 2009-04-25 12:36:52
    Temat: Re: Parkowanie - stacja benzynowa
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Kwi, 11:25, "Vonnegut79onVAIO"
    <v...@V...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:3f36f871-8d5b-4504-b898-933edf6d4e28@
    r33g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]
    > - czyli musi wykazać szkodę, co może być trudne. Racjonalne z jego
    > strony byłoby prawidłowe, zgodne z kodeksem drogowym, oznaczenie
    > miejsca parkingowego jako płatnego (np. do 15 min 0 zł, każda następna
    > godzina 5 zł) i dochodzenie szkody z tytułu nieopłacenia tej opłaty.
    >
    > Dla mnie taka informacja o opłacie byłaby logiczna itp. Ale tutaj tak nie
    > ma, nie ma też oznaczenia, że jest to miejsce parkingowe. De facto jedyną
    > rzeczą, którą robię w tej sytuacji "źle" jest iż mój samochód utrudnił jego
    > pracownikowi pomalowanie krawężnika - czyli utrudniłem mu prace porządkowe.

    Po pierwsze, musi wykazać, że oznaczył prawidłowo teren (zgodnie z
    kodeksem drogowym) np, że tego i tego dnia nie można tam stawać, albo
    w ogóle zakaz parkowania.

    Po drugie, musi wykazać konkretną wielkość szkody (np. musiał drugi
    raz pracownika zatrudnić i zapłacić mu za dodatkowe godziny - to jest
    konkretna szkoda).

    Zazwyczaj to drugie jest dosyć niewymierne.