eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPaństwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do obrony › Re: Państwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do obrony
    Date: Fri, 14 Jan 2022 23:48:37 +0100
    Subject: Re: Państwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do
    obrony
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Ale:
    > 1. Nabywa się jej świadomości w pewnym momencie. Przed nabyciem się nie
    > wie.
    > 2. Niektórzy twierdzą że przed nabyciem świadomości ta orientacja jest
    > na tyle labilna że można wychowawczo pchnąć ją w jedną czy drugą stronę.
    > Ale nie spotkałem żadnych badań naukowych na ten temat, więc to wątpliwy
    > pogląd.

    Wprowadzam termin mądrośc etapu [1]:

    W poprzendim etapie nie można było a w nowym można. I o to chodzi

    [1] Towarzysz Lenin objawił prawdę taką, że rewoluca składa się z
    etapów. Każdy etap ma swoje prawdy, cele, środki, metody. Po przejściu
    do następnego etapu prawda poprzedniego staje się kłamstwem itd.