  • Data: 2009-03-27 17:53:52
    Temat: Re: Palenie przy dziecku w aucie.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gqi28s$umo$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    [cut bełkot]

    > skoro ktos stawia ponad swoje zdrowie, swoja prywatnosc, to
    To jest nie twoja sprawa i wara ci od tego.
    Jest ubezpieczony.

    > niech jest w tym konsekwentny do konca, a nie tylko dokad mu wygodnie
    > powtorze po raz kolejny, bo widze ze nie lapiesz, chodzi mi o
    > konsekwencje swoich dzialan
    Nie tobie i nie tobie podobnym decydować za kogoś na czym ma polegać jego
    konsekwencja.
    Niczego nie zrozumiałeś z tego co napisałem.
    Nie ty również będziesz decydował o tym, dokąd jest konsekwencja, a odkąd
    już nie.
    A podałem liczne przykłady.
    Ktoś sobie np. konsekwentnie nie życzy wtykania mu palca w dupę, koszty ew.
    leczenia ma ubezpieczone, jego sprawa i nic ci do tego.

    --
    Jotte