  • 1. Data: 2009-03-26 09:31:15
    Temat: Palenie przy dziecku w aucie.
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Jadę sobie dzisiaj a tu jakiś baran pali w aucie przy mały dziecku
    siedzącym w foteliku. Po prostu krew mnie zalała na ten widok. Przecież
    to dziecko nie będzie miało szans na normalne życie przez takiego
    barana. Co można z tym zrobić?

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2009-03-26 09:39:41
    Temat: Re: Palenie przy dziecku w aucie.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    krzysiek82 napisał(a):

> [...]
    > siedzącym w foteliku. Po prostu krew mnie zalała na ten widok. Przecież
    > to dziecko nie będzie miało szans na normalne życie przez takiego

    Nic.

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 3. Data: 2009-03-26 09:41:03
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    januszek pisze:
    > Nic.
    >
    > j.

    I w ten oto sposób kończy się temat, ale nie rozwiązuje się problem,
    masakra :(

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2009-03-26 09:42:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 10:31:15 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > Po prostu krew mnie zalała na ten widok.
    > Co można z tym zrobić?

    Wziąć nerwosol?

  • 5. Data: 2009-03-26 09:43:21
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    jureq pisze:
    > Wziąć nerwosol?

    Typowa odpowiedz polaczka, jak kogoś będą napierdalać koło Ciebie na
    ulicy to także udasz, że tego nie widzisz? tak?

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2009-03-26 09:46:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    krzysiek82 napisał(a):

    > I w ten oto sposób kończy się temat, ale nie rozwiązuje się problem,
    > masakra :(

    Ale jaki ty tu widzisz problem? Mam na myśli, że gdybyś chciał prawnej
    interwencji do rozwiązania każdej sprawy związanej z tym, że dziecko
    jest w jakimś stopniu ofiarą głupoty swojego rodzica to musiałbyś co
    najmniej połowę populacji pod Sąd postawić ;)

    j.

  • 7. Data: 2009-03-26 09:48:33
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    januszek pisze:
> [...]
    > jest w jakimś stopniu ofiarą głupoty swojego rodzica to musiałbyś co
    > najmniej połowę populacji pod Sąd postawić ;)

    I tak powinno być, jak tu inaczej mówić o równości wobec prawa.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2009-03-26 09:56:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    krzysiek82 napisał(a):

    [...]

    > I tak powinno być, jak tu inaczej mówić o równości wobec prawa.

    Hmm... Prawo nie zabrania palenia, takze przy dziecku. Mozemy wiec mowic
    wylacznie o glupocie a nie o lamaniu prawa. Dopowiem, ze w swietle prawa
    mozna byc glupim bo tego tez prawo nie zabrania.

    j.

  • 9. Data: 2009-03-26 09:59:10
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    januszek pisze:
> [...]
    > wylacznie o glupocie a nie o lamaniu prawa. Dopowiem, ze w swietle prawa
    > mozna byc glupim bo tego tez prawo nie zabrania.

    Najgorsze jest to, że masz racje, co za kraj jaki byłby problem żeby
    wprowadzić całkowity zakaz palenia? żaden. po 1000zł mandatu za
    przyłapanie na tym procederze i odrazu społeczeństwo byłoby zdrowsze.
    Ale państwo woli czerpać z tego zyski ludzie się nie liczą, u tutaj
    nasuwa się wniosek, jak tu być patryjotą?

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2009-03-26 10:01:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 10:59:10 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > Najgorsze jest to, że masz racje, co za kraj jaki byłby problem żeby
    > wprowadzić całkowity zakaz palenia? żaden. po 1000zł mandatu za
    > przyłapanie na tym procederze i odrazu społeczeństwo byłoby zdrowsze.

    Jakby walić 1000 zł za pisanie takich rzeczy też byłoby fajnie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl