  • Data: 2022-08-23 15:15:23
    Temat: Re: Oszukali mnie czy nie?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Aug 2022 00:20:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Wcześniej, to znaczy kiedy?

    a) zaraz jak dostali sygnal,
    b) jeszcze wczesniej - Niemcy jak widac maja system monitorowania
    Odry, a my nie ...

    > Może. Tylko trzeba by było wiedzieć coś na ten temat.

    Na razie to ci niedobrzy dziennikarze rozpetali burze,
    a urzedasy nie mialy sie jak bronic - to widac zawinili :-)

    > Nie sądzisz, że nie powinni tam sami zostać?

    Kto i gdzie sam zostal?

    Bo oczywiscie sądzę, ze komendant jakos słabo nadzorował pracę
    podwładnych.
    I nie tylko on - tam duzo policjantow pracuje ...

    Choc oczywiscie moge sie mylic - moze tym kilku kulsonom pierwszy raz
    odwalilo, i to akurat jak komendanta nie bylo ...

    J.