  • Data: 2004-05-15 21:02:11
    Temat: Re: Oswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał(a):

    > nie, po pewnym czasie następuje zatarcie skazania (art.106-108 kodeksu
    > karnego), w przypadku skazania na grzywnę będzie to 5 lat

    Czyli, dla jasnosci, po 5 latach od ogloszenia wyroku? I czy po tym czasie
    jestem naprawde czysty, czyli tak jakbym nigdy nie byl ukarany ta nieszczesna
    grzywna?

    > karalnosci i czy
    >
    > 50 zł, wniosek do jednego z punktów informacyjnych Krajowego Rejestru
    > Karnego, http://www.ms.gov.pl/krk/krk.shtml

    Czy istnieje mozliwosc uzyskania bezplatnej informacji, w przypadku jesli nie
    posiadam dochodow ani prawa do zasilku?

    Pieknie dziekuje za pomoc!