  • Data: 2004-05-15 22:32:47
    Temat: Re: Oswiadczenie o niekaralnosci
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał(a):

    > 5 latach od wykonania kary

    Ja jeszcze raz powracam bo nie rozumiem tego sformulowania :) Wyjasniam, iz
    grzywna nie zostala zaplacona. Czy w tym ukladzie mam rozumiec ze kara nie
    zostala wykonana i dopoki nie zaplace to nie bedzie? Czy tez "wykonanie kary"
    to synonim wyrazenia "ogloszenie wyroku" i 5 lat biegnie od dnia w ktorym
    wyrok zostal mi doreczony lub zostal ogloszony?

    Przepraszam za to marudzenie ale na prawie to ja sie znam jak kura na pieprzu
    :)