  • Data: 2002-02-12 11:02:00
    Temat: Re: Okradziona osoba w PKO BP
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]

    Gdzieś mi się kołacze po głowie orzeczenie SN, o jakim słyszałem na
    wykładzie z bankowego na studiach, w którym była mowa, że bank obowiązany
    jest zapewnić bezpieczeństwo klientowi także w swojej siedzibie i było to
    podciągnięte jakąś pod czynność bankową. To był bardzo podobny kazus i jeden
    z ulubionych prof. Pyzioła, więc sądzę że na pewno będzie w jego komentarzu
    do prawa bankowego. Poszukam.

    Marcin.