  • Data: 2002-02-12 17:37:33
    Temat: Re: Okradziona osoba w PKO BP
    Od: "Piotr" <i...@a...alto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli bank odpowiada tylko do momentu pobrania pieniedzy w okienku,
    > czy rowniez jak klient jest w banku - chodzi mi o droge z okienka do
    > wyjscia.

    Wydaje mi sie, że banki nigdy nie zgodziłyby sie na taka interpretację.
    Wyobraźmy sobie taką sytuację. Jeden zbir pobiera pieniądze z okienka i
    przed wyjściem zostaje "napadnięty" przez kolegę - zbira. Potem spokojnie
    idzie do dyrektora oddziału i żada zwrotu pieniędzy bo nie był odpowiednio
    chroniony w siedzibie jego banku.
    Aż się prosi o nadużycia w tym przypadku. Kwinto nie musiałby wchodzić do
    baku przez komin:)))

    --
    Piotr