  • Data: 2006-06-10 23:00:11
    Temat: Re: Okradają mnie w biały dzień
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > jest na to jakiś paragraf ?
    > bo ewidentnie w moim mniemaniu okradają mnie
    >
    > zanieczyszczone paliwo to Ok 150 zł + filtr paliwa 100 zł (bez 5 zł) plus
    > owe 10 litrów nowego paliwa
    > to Ok 50 zł
    >
    > czyli Ok 300 zł za Co pytam się za Co ????
    >
    > jakoś można dochodzić swoich praw
    >
    > jak ?

    Gwarancja jest okreslona przez umowę, wiec warto by bylo zajrzec do zasad
    gwarancji udzielanej przez producenta.

    Jesli nie ma tam napisane, ze koszty dodatkowe spowodowane przez uszkodzenie
    objete gwarancją takie jak wymiana filtru paliwa, koszt stracinego paliwa,
    wycieknietego oleju itp. są pokrywane przez nabywce (niech mnie kto poprawi,
    czytak moze byc), to napisz do producenta czy tez importera z ządaniem
    uregulowania tychze kosztów jako spowodowanych przez wadę objeta gwarancją.