eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialnosc pracownika › Re: Odpowiedzialnosc pracownika
  • Data: 2005-02-17 09:37:37
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc pracownika
    Od: "miriamo" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy pracownik moze dochodzic zwrotu pieniedzy od klienta
    > np.: na drodze postepowania cywilnego, jesli tak, to czy
    > moze zadac od pracodawcy historii korespondencji z klientem
    > w tej sprawie jesli byla prowadzona, nagran rozmow
    > telefonicznych, jesli taki system jest wdrozony, od jakiej
    > kwoty mozemy rozwazac postepowanie sadowe?

    Napisales ze kwota nie jest wielka 300-500 zl
    wydaje mi sie ze najlepiej ulozyc sie z pracodawca na jakies mozliwe dla was
    obu
    kwoty ktore miesiecznie beda Ci potracane np. 10x50 zl
    za swoje bledy trzeba placic a pakowac sie w takim przypadku w sprawe sadowa
    o ile jest wogole taka mozliwosc
    odradzam twoje nerwy i inne koszty zdecydowanie nie sa tego warte

    MK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1