  • Data: 2004-10-01 10:29:34
    Temat: Re: Odcięcie od ciepłej wody - zwykłe świństwo! =)
    Od: "Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a czy przypadkiem nie trwaja jakies prace techniczne?
    >
    > u mnie wody przez miesiac nie bylo- remontowali.

    Nie, nie.. Takie remonty to ja znam - kiedyś też bywały. Ale ta sprawa jest
    inna i na 100% pewna. Spółdzielnia śle listy do tego przedsiębiorstwa
    pośredniczącego w dostawie wody, przedsiębiorstwo mówi, że zapłaciło część
    pieniędzy elektrowni, a ona bezprawnie (?) "zapomina" ją podgrzać ;-) I
    kółko się zamyka a ja w ciągu ostatnich trzech tygodni drugi raz już wody
    nie mam ;-/

    pzdr,
    michal