  • Data: 2005-01-15 17:05:28
    Temat: Re: Odcięcie ciepłej wody w mieszkaniu przez administratora...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej R. wrote:

    > Re : Służą mi one do realizacji pewnego archaicznego (może dziwnego)
    > zwyczaju, że za towary i usługi płacę.

    To nie jest powód do używania infantylnego słowa 'pieniążki'.

    > Re : To po co był licznik ciepłej wody (o którym najemca wspomina)? Dla
    > dekoracji ?

    Miałeś kiedyś samodzielne mieszkanie?

    Widziałeś wyliczenie czynszu?

    > Re : Nie miał takiego obowiązku.

    To się nazywa 'zasady współżycia społecznego' - regułą jest ochrona
    własnych interesów BEZ niszczenia dłużnika.

    > Re : J.w.

    J.w.

    > ...złodziejską tepsą: odcięli mi połączenia wychodzące kilka dni PO
    > dokonaniu przelewu za fakturę
    > Re : A może tak lekturka Kodeksu Cywilnego (też złodziejskiego) , który to w
    > barbarzyński sposób za spełnienie świadczenia uznaje wpływ środków na
    > rachunek wierzyciela (a nie zlecenie zapłaty przez dłużnika)

    Weź te swoje kretyńskie złośliwości i wsadź je sobie w d*.*ę - pieniądze
    trafiły tego samego dnia, co potwierdziła sama tepsa. Słyszałeś może
    kiedyś o przelewach elektronicznych i sesjach elixiru?