eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdcięcie ciepłej wody w mieszkaniu przez administratora... › Re: Odcięcie ciepłej wody w mieszkani u przez administratora...
  • Data: 2005-01-15 23:39:01
    Temat: Re: Odcięcie ciepłej wody w mieszkani u przez administratora...
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> niebacznie
    popelnil news:csbigq$1tus$1@news2.ipartners.pl:

    > To się nazywa 'zasady współżycia społecznego' - regułą jest
    > ochrona własnych interesów BEZ niszczenia dłużnika.
    > J.w.
    Jedną sprawą jest to, że za towar/usługi trzeba płacić.
    Nie ma obowiązku ich dostarczania gdy ktoś nie płaci.
    Tylko czy administrator sprzedaje wodę, czy mieszkanie z wodą?
    I czy nie ma jekichś szczególnych przepisów różnicujących
    zobowiązania "mieszkaniowe" od np. dostaw pietruszki?

    A drugą sprawą jest to, że mowa nie o "zakręceniu kurka"
    a o demontażu wodomierzy - jak zrozumiałem:
    stanowiących własność niesolidnego lokatora.

    --
    pozdro
    poreba