  • Data: 2011-09-23 14:11:12
    Temat: Re: Obrażający film na youtube
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-23 10:31, Sherkan wrote:
    > Na początku wrócę do tego co napisałem na początku:
    > "Kilku z graczy jawnie w grze oszukiwało, łamali regulamin i zostało
    > wyrzuconych z gry za oszustwa".
    >
    > Regulamin jasno mówi, że nie wolno tworzyć nielegalnych skryptów,
    > które w nieczuciwy sposób pozwolą na osiągnięcie przewagi nad
    > grającymi uczciwie.
    > Osoby te zostały wykryte i usunięte z gry. Nie potrafią teraz
    > zaakceptować tego faktu i robią to co robią.

    Więc jeszcze raz zadam pytanie - kto decyduje czy dane działanie
    dopuszczone przez serwer jest "uczciwe"?

    > Co do twoich punktów to temat na inny wątek. Co do tego co piszesz "A
    > nie możecie poprawić gry, tak żeby nie można było oszukiwać?". To nie
    > są błędy gry.
    > Sama struktura architektury ISO/OSI i protokołu HTTP nie pozwala na
    > zablokowanie gry przed pisaniem takich skryptów. Mogę jedynie niektóre
    > przypadki wykryć w kodzie, ale i tak nigdy tego nie ukrócisz.

    Ojtam, nie mieszaj modelu ISO/OSI, bo on jest tu na sto procent bez
    winy. Tak samo protokół http.

    Widzę dwie opcje - albo masowo robili coś, co i tak jest dostępne z
    interfejsu WWW - jakiś handel czy coś (tyle że masowo), albo wysyłali
    jakieś specjalne craftowane requesty.

    Pierwsze to kwestia mechaniki gry. Twoja broszka.

    Drugie to kwestia sprawdzania tych requestów przez serwer przed
    obsłużeniem, też chyba twoje zadanie.

    Chętnie bym poznał jakiś przykład tych bugów/exploitów.

    > Regulamin został napisany przez samych graczy kilka lat temu, na forum
    > jest dyskutowany i zawsze zmieniany.

    Wypadałoby dać go komuś do przeczytania.

    > "Chcesz być deweloperem, który popadł w konflikt z graczami, czy
    > deweloperem, który gania niezadowolonych graczy po sądach.".
    > Niestety ale staram się być w zyciu uczciwym, ale jak ktos jest chamem
    > i tak świnsko sie zachowuje, to mam zasadę ze będę tepic takie
    > zachowania.
    > Kompletnie przeinaczasz fakty, co do tego konfliku z developerem.
    >
    > Jeśli chodzi o to co piszesz bardzo duzo graczy ze swiata w którym
    > oszukiawli jest bardzo zadowolona z tego ze zostali wyrzuceni.

    I co z tego? Wiedzą o tym tylko oni i ty.

    Ty naprawdę myślisz, że jak pociągniesz ich po sądach to oni nie znajdą
    sposobu żeby się zanonimizować i dalej atakować?

    > W grze jest ponad 80 sojuszy, w których jest kilkaset graczy. Te
    > kilkanascie osob ktorze korzystało z tego skryptu, nie dało mozliwosci
    > grania innym graczom. Poprostu stworzyli swój folwark a teraz nie
    > potrafią sie pogodzic ze zostało to ukrócone.

    A możesz zdradzić co robił ten skrypt i dlaczego nie dało się tego po
    prostu załatać?

    gacek