  • Data: 2013-04-20 17:23:19
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.04.2013 17:06, krys wrote:

    > Gdyż ponieważ ukradzinej kasy NIE WIDAĆ. A czego oczy nie widzą, tego sercu
    > nie żal. Jakby PAŚ dostał wypłatę brutto do ręki, tyle ile zarobił z
    > poleceniem "a teraz sobie proszę opłacic ZUS, NFZ, składkę rentową,
    > emerytalną, fundusz tak, smaki i owaki oraz zaliczkę na podatek dochodowy",
    > i na koniec zostałaby mu połowa, to inaczej by śpiewał.

    To tez. A moze glownie. Ja to widze. Gdy zaczalem widziec - otworzyly mi
    sie oczy.

    Zwlaszcza "pomocne" panstwo, troskliwe, kazace placic ZUS bez wzgledu na
    to czy zarabialem czy nie. Kiedys roznie bylo. Czasem nie bylo zarobku
    choc "firma dzialala".

    Gdy jakis czas temu rzad oglosil "otworz firme w jednym okienku" to od
    razu stwierdzilem, ze rzad ulatwia wejscie po to, zeby potem miec wiece
    do dojenia. A nie zeby pomoc.

    Rzad nie pomaga. Stowrzyszenie przedsiebiorcow od dawna otwarcie sie
    wypowiada "przestancie nam przeszkadzac, nie chcemy waszej pomocy, wasza
    "pomoc" nam szkodzi".

    zen.aspx