  • Data: 2013-04-20 17:06:10
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maruda wrote:

    > Dopisuję się pod tym, z drobnym uzupełnieniem

    > Nazwałem to "homo sovieticus" i polecam sobie poczytać o tym określeniu
    > choćby w Wikipedii.
    > PAŚ i AL pasują niemal idealnie.
    >
    > Ale wytłumacz mi hiki, dlaczego ta prawda z takim trudem dociera do
    > umysłów?

    Gdyż ponieważ ukradzinej kasy NIE WIDAĆ. A czego oczy nie widzą, tego sercu
    nie żal. Jakby PAŚ dostał wypłatę brutto do ręki, tyle ile zarobił z
    poleceniem "a teraz sobie proszę opłacic ZUS, NFZ, składkę rentową,
    emerytalną, fundusz tak, smaki i owaki oraz zaliczkę na podatek dochodowy",
    i na koniec zostałaby mu połowa, to inaczej by śpiewał.

    J.

    www.kontestacja.com