eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Sun, 26 Feb 2023 11:17:50 +0100
    <63f3cf0a$0$9595$65785112@news.neostrada.pl>
    <1eued87dneq3p$.11032qij9h2io$.dlg@40tude.net>
    <63f62ea3$0$9593$65785112@news.neostrada.pl>
    <18f6v2qgjmi2z.1olq05mx306it$.dlg@40tude.net>
    <63f645f9$0$9595$65785112@news.neostrada.pl>
    <178s4rhd4en91$.mguftad557z5$.dlg@40tude.net>
    <63f69b19$0$19623$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <63f78b1f$0$19614$65785112@news.neostrada.pl>
    <1pwx1k8j529hk$.p9ithmrxfiav.dlg@40tude.net>
    <63f91d8a$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>

    On Fri, 24 Feb 2023 21:26:48 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Dynamisznie. Skutecznie. Co ja Ci mam tu napisać.

    Tobie sie chyba paragrafy mylą z zyciem.
    Zeby scigac, musicie wiedziec, ze takie przestepstwo miało miejsce.
    Skąd wiecie?

    No ja rozumiem - zlapie sie jakiegos męzczyzne w lesie, czy na
    rowerze, narzędzie gwałtu ma przy sobie, to jest podejrzany.

> [...]
    > 2) poszukiwania osób ukrywających się przed organami ścigania lub
    > wymiaru sprawiedliwości, zwanych dalej ,,osobami poszukiwanymi";
    > 3) poszukiwania osób, które na skutek wystąpienia zdarzenia
    > uniemożliwiającego ustalenie miejsca ich pobytu należy odnaleźć w celu
    > zapewnienia ochrony ich życia, zdrowia lub wolności, zwanych dalej
    > ,,osobami zaginionymi".
    > 2. Policja wykonuje również czynności na polecenie sądu, prokuratora,
    > organów administracji państwowej i samorządu terytorialnego w zakresie,
    > w jakim obowiązek ten został określony w odrębnych ustawach.

    No i pieknie.
    To który konkretnie cel, z w/w, miałes na mysli?
    Bo jak nie wiesz który i nie potrafisz uzasadnic ... to przekroczenie
    uprawnień?

    J.