eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-22 12:15:21
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Feb 2023 20:54:34 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Kulsony mogą sobie oglądać.

    > O znalezieniu zwłok informuje się dyżurującego prokuratora. To on
    > podejmuje decyzję, czy przyjedzie.

    Zaraz zaraz - kto informuje?
    Bo ciało moze znalezc policja w czasie patrolowania,
    lub jakis postronny obywatel, ktory zapewne zadzwoni pod 112.

    I co dalej?

    W ktoryms momencie nastąpi podejrzenie, że ciało jest martwe ... i co
    dalej?

    A jak prokurator decyduje, ze nie chce mu się przyjezdzać, to
    policjanci co - zamykają oczy i odwracają sie na pięcie, czy nawet nie
    wyjezdzają do podejrzanego ciała?

    J.