eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-22 12:25:47
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Feb 2023 20:48:48 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Podaj podstawę prawną nakazującą ratownikowi wydanie AED. Bo że
    > oczywiście mógł na wszelki wypadek zabrać i dołożył łopatę scyzoryk i
    > garść innych rzeczy, to inna sprawa.

    Jakby poszedl i zabrał AED ze sobą, to by nie było sprawy.
    Nie poszedł, nie zabrał, nie wydał/pożyczył.

    Ja rozumiem, że ratownik ma kupę ludzi na basenie do pilnowania,
    i nie może tak sobie schodzic z posterunku.
    Szczególnie, jak dyrekcja tnie koszty i ratownikow nie ma nadmiaru.
    Chyba, zeby tak najpierw wygonic wszystkich z wody.

    AED obowiązkowym wyposażeniem basenu nie jest, tym niemniej,
    jak basen kupił, to nie po to, żeby wydawano byle komu ...

    J.