eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Thu, 16 Feb 2023 13:37:25 +0100
    <63e7f0a5$0$19612$65785112@news.neostrada.pl>
    <ai_FL.838$OTCe.744@fx11.ams1>
    <63e8bf4d$0$9596$65785112@news.neostrada.pl>
    <1uvu46t0fq9fo$.1sxvnvidw2azh.dlg@40tude.net>
    <63ea5b2a$0$9592$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lhy4kb7v4mts.lz8l5zt8fd97$.dlg@40tude.net>
    <63eabc80$0$9606$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@4...net>
    <63eb685c$0$19605$65785112@news.neostrada.pl>
    <114mqz4pfln5l$.vds6xtxyshra.dlg@40tude.net>
    <63ebfa0c$0$9597$65785112@news.neostrada.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 22:15:56 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > No jak z cała pewnością zimny, to nie ale to jest rzadki przypadek.

    > Ja bym się nie zdziwił.

    Tez bym sie nie zdziwil, ale to raczej w jakims wątku pobocznym,
    np to "przejecie prosektoriow za łapówki".

    Bo jak swietnie funkcjonuje mechanizm bezposredniego dzielenia sie,
    to po co jakies związki ...

    > Lepiej biednie, ale z honorem.

    honor sie troche zdewaluowal i zmienil ... moze teraz honor to jest
    bogato zyc, chocby z zabijania pacjentĂłw :-(

    > Jak zadzwonisz, ze zwłoki leżą, to nie musisz nic sugerować.

    Dyzurny od razu przysle patrol, czy nauczony doswiadczeniem podpyta
    ... i kaze wezwac lekarza z POZ ...

    > A o czym tu piszemy?

    No wlasnie roznie sie pisze. Pismaki, ze stawiacie zarzuty
    podejrzanym, ty, ze czasem sie caly zespĂłl zastanawia ...

    > Najdłużej na tzw. toksykologię. Ale raczej mimesiąc, niż kilka.

    > Ci, co siedzą, to chciałbym wierzyć, ze mordercy. Ale zauważ, ze głupia
    > pisanina uwikłała wszystkich pozostałych ratowników na kilkanaście lat
    > procesu - o którym moim zdaniem z góry było wiadomo, ze nic z tego nie
    > będzie.

    A nie wiem czy "uwikłała w proces", bo nie piszą, aby kogos
    uniewinniono. Wiec moze raczej uwikłała w śledztwo.
    Ale to pretensje do kolegów kulsonow i proroków, ze tak długo
    prowadzili ... chociaz ... po takim odkryciu ... moze jednak warto
    sprawdzic wszystkie zespoly.

    No i jeszcze bylo śledztwo w sprawie łapówkarskiej ... ale to
    tym bardziej pretensje do kolegĂłw, ze przez 11 lat prowadzili sledztwo
    w sprawie, która wcale nie była przestępstwem,
    co byle student prawa powinien szybko stwierdzic.

    Ciekawe co tam na początku śledztwa wpisano, tzn który artykuł KK.

    J.