eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-16 13:50:14
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Feb 2023 21:17:09 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Różnie z tym bywa. Czasem nie mogą pojąć, ze dziecko wzięło i umarło i
    > zaczynają wymyślać.

    ale mialo byc sensownie.
    Choc jak dziecko nagle umiera ... moze ktos otruł, albo uderzył ... co
    wydaje sie sensownym podejrzeniem.

    > No właśnie. Tylko, to, ze nie widać może być dowodem na to, że nic nie
    > ma, albo, ze nie widać.

    ale maja byc jakies podstawy do podejrzenia przestępstwa, a nie ma
    zadnych :-)

    > Ma.

    > Policja,

    Ale musi miec podstawy :-)

    Ale kto wezwie policję ?

    > Taka jest idea koronera. Ma zbadać. Tylko nie w oparciu o przepisy o
    > postępowaniu w sprawach przestępstw, bo się rodzą problemy.

    > Uważasz, że nie zasługują?

    Uważam, ze czesto umierają, wiec śmierc nie dziwi.

    No chyba, ze akurat swieżo po badaniach ... i mozecie lekarzowi
    postawic zarzut :-)

    > Też nie znam odpowiedzi na to pytanie. Nikt chyba nie zna.

    I co - na razie zawsze sie znalazl ktos, kto poszedł na rękę?
    Czy lekarza z POZ przepisy przymuszają ?

    > Czasem tak - tylko jakaś inna nazwa tam jest, która mi umknęła.

    Niewydolnosc krązeniowo oddechowa.
    W koncu serce i płuca stanęly, wiec niewątpliwie była :-)

    > A jak później mama powie, że dziecku ktoś lody dawał i na pewno zatrute?
    > Ty jej nie przesłuchasz, to wiedzieć nie będziesz. A może należało
    > monitoring zabezpieczyć? A teraz się nadpisał.

    No ale nie bardzo rozumiem, do czego zmierzasz.
    Ze trzeba matce zarzuty stawiac, czy ze trzeba monitoring
    zabezpieczyc?

    Bo w ramach "sledztwa w sprawie" mozna monitoringi i zabezpieczyc, i
    przejrzec.

    J,