eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Thu, 9 Feb 2023 15:26:59 +0100
    <1e4mf89zlhet9$.6ftpmrt1v7u8$.dlg@40tude.net>
    <tru0lt$uqo$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1avgbwnu19bw0$.1fxj451an608k.dlg@40tude.net> <bVAEL.6$zGt2.2@fx01.ams1>
    <trvbd9$7o5$1$Shrek@news.chmurka.net> <lzGEL.8$uKSc.4@fx09.ams1>
    <trvd4q$7o5$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <17n2yp08khj4r$.52fezdqsg0ue.dlg@40tude.net>
    <ts0iv7$7kb$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <qub84wv2rwbi$.1jg8tjd6qpug8.dlg@40tude.net>
    <ts0pkt$esb$3$Shrek@news.chmurka.net>

    On Wed, 8 Feb 2023 19:28:44 +0100, Shrek wrote:

    > Z tego co mówili to nie tak do końca na tacy i od razu. Faktem jest, że

    Ale dostali. Sami tego nie wywęszyli.

    Choc jak cytowałem
    "Zaczęło się od anonimu. Kartka A4. ,,Zestawienie zakładów
    pogrzebowych, które za łapówki przejęły prosektoria w łódzkich
    szpitalach". "

    sprawa inna, moze powęszyli dalej, a policjanci nie bardzo.

    Ale ... czy mozna temu calkowicie wierzyc ? :-)

    https://www.otwarte.eu/book/lowcy-skor-tajemnice-zbr
    odni-w-lodzkim-pogotowiu

    > pismaki wywęszyły a kulsony nie a kulson cały czas na pismaków jedzie,
    > że oni zmyślają i kłamią. Ja cały czas mówie - jak mam zdanie pismaka
    > choćby z faktu i kulsona i mówą co innego, to można w ciemno założyć że
    > kulson kłamie. I nie jest to zasługa wysokiego poziomu pismaków z faktu:P

    no nie wiem czy masz racje - w sprawach nie dotyczących policji :-)

    Ale sie chyba nie dowiemy, bo i jak - nawet jak znajdziemy jakąś
    sprawe, to skad bedziemy wiedziec jak to bylo naprawde?

    > No właśnie jest groźny - potem pismaki piszą, czasem nawet wydział
    > wewnętrzny dupę ruszy.

    Niegrozny - przeciez zasadniczo zgodnie z przepisami postepowano.
    Lub wolą komendanta :-)

    >Zwróć uwagę, że robert narzeka na pismaków a nie przestępców:P

    No, przestepcy malo publikują i nie robią tyle "zamieszania
    spolecznego".

    J.