  • Data: 2005-04-22 19:08:47
    Temat: Re: Niezłożenie deklaracji PIT/VAT w terminie...
    Od: "RS" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    odpowiedz pierwsza: szybciutko do US z pisemkiem pt. "czynny żal", gdzie
    ładnie się przyznajesz i przepraszasz i aby odstąpili od karania - to
    działa, robiłem, OK
    druga odpowiedz: samoukaranie - tematu nie znam, jedynie ze słuszenia - jak
    już domyślasz się że kara będzie to proponujesz, że wpłacisz jakąś
    (oczywiście mniejszą kwotę, niż kara) - tego nie robiłem.

    na marginesie - jak wpływa prośba o czyyny żal do US to chyba powinni się do
    tego ustosunkowac w terminie 30 dni lub zawiadomić, że czynność jest
    skąplikowana i wydłużają sobie termin. A co robić jak się nie odezwali? na
    razie siedzę cicho się też nie odzywam - nie wiem czy słusznie robię?

    RS