  • Data: 2005-04-23 10:25:07
    Temat: Re: Niezłożenie deklaracji PIT/VAT wterminie...
    Od: "Pawel D." <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > <l...@w...pl> napisal(a):

    > To nie chodzi o kasę. Wpłacenie podatku z opóźnieniem to pikuś, jedyną
    > karą są odsetki. Natomiast za spóźnienie z deklaracją można dostać
    > kilkaset złotych.
    > --
    Zgoda. Róznica jest taka że kwity trafiają na kupę a opóżniona wpłata wyskakuje
    w systemie komputerowym.
    Natomiast popatrz na ZUS. Ja poskładałem deklaracje 20 dni za póżno. A dopiero
    zapłacenie o 9 zł za mało na ubez. wypadkowe skutkowało odmową wypłacenia
    chorobowego. Cóż, co urząd to inny obyczaj.