  • Data: 2007-02-02 00:14:28
    Temat: Re: Niedozwolone klauzule?
    Od: "Wykalaczka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eptuo2$t5f$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale pewnie nie bezpośrednio od Blizzard-a? Możesz się po procesować w
    > Polsce z polskim dystrybutorem.
    > Nawet gdyby przyjąć że Blizzard odpowiada to co by ci z tego przyszło? Po
    > pierwsze Blizzard olałby polski sąd, a po drugie amerykański "komornik"
    > olał by wyrok polskiego sądu, gdyby nawet zapadł.

    USA mnie tak szczerze mówiąc nie interesuje bo nie mam wizy i nie zamierzam
    mieć :). Ale zastanawiam się co będzie tu w Polsce.
    W ogóle jak czytam tą umowę(pkt jest wiecej) to wg. mnie jest to jedna
    wielka niedozwolona klauzula chociaż najbardziej spodobało mi się:

    "...Niniejszym zgadzasz się, że Blizzard dozna niepowetowalnej
    szkody jeśli nie zostaną dotrzymane warunki niniejszej Umowy Licencyjnej.
    Dlatego zgadzasz się, aby Blizzard miał prawo, bez obligacji, lub dowodów
    szkody, do odpowiedniego odszkodowania w przypadku złamania tej Umowy
    Licencyjnej..."

    Innymi słowy w przypadku złamania umowym mam prze!#!ne. Zaraz przyjda
    panowie z Blizzarda i wszystko mi zabiora.
    Jak k!#wa można coś takiego napisać ?!!! Dlatego pytam czy sa jakieś
    organizacje/rzecznik/cokolwiek , który za umieszczenie takich punktów w
    umowie
    doprowadzi to tego że "licencjodawca" poniesie jakieś konsekwencje ?

    PS:Trochę mi ciśnienie skoczyło. Ale jak czytam takie coś to jestem za
    legalizacja piractwa...