  • Data: 2007-02-02 17:19:27
    Temat: Re: Niedozwolone klauzule?
    Od: "Wykalaczka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy aby na pewno blizzard jest dystrybutorem Polsce? Dystrybutorem
    > warcrafta w Polsce jest chyba cd projekt.
    > A skoro cd projekt to z nim sie w razie czego poprocesusjsz a nie z
    > blizarrdem.

    Pewnie masz racje, ale o co mialbym sie z nimi procesowac :)?. Czy mozna
    wymusic na firmie zmiane tresci licencji ?
    I czy nie moglby ze z nimi poprocesowac jakis rzecznik , czy inny urzad
    (UOKIK??) z własnej inicjatywy ?

    Nie jestem prawnikiem dlatego wiec okreslenia moga byc nieco nieprecyzyjne
    dlatego prosze o maks. wyrozumialosc. No ale mysle ze z grubsza wiadomo o co
    chodzi.

    Pozdrawiam.