  • Data: 2022-09-16 19:38:12
    Temat: Re: Nie oddamy pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2022 o 11:08, Kviat pisze:
    > ,,Pierwszy raz widzę, żeby złodzieje odnosili fanty, które skradli"-
    > drwił z mundurowych."

    No więc odnoszenie przez złodziei fantów jest bardzo popularny sposobem.
    Przykładowo oszuści internetowi, jak tylko ktoś złoży zawiadomienie i
    udaje się ich namierzyć, to szybko oddają - czasem z nawiązka - temu
    pokrzywdzonemu. Chodzi o to, ze oddać i tak by musieli, a jak Policja
    się przypnie, to znajdzie się wielu innych pokrzywdzonych. Tak, to po
    zwrocie Policja morzy postępowanie - czego osobiście jestem gorącym
    przeciwnikiem, ale "co ja mogę" :-)

    --
    Robert Tomasik