eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie oddamy pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz? › Re: Nie oddamy pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz? [Tradycja awarii monitoringu policjantów trwa]
  • Data: 2022-09-17 08:36:12
    Temat: Re: Nie oddamy pańskiego płaszcza i co mi pan zrobisz? [Tradycja awarii monitoringu policjantów trwa]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.09.2022 o 23:13, A. Filip pisze:

    > Jeśli to był monitoring miejski/samorządowy PO-Warszawy to jedną z
    > możliwych hipotez jest że to że w zamierzeniu awaria miała kryć
    > protestujących. Oczywiście dowodów na to nie będzie analogicznie jak w
    > przypadku tradycji awarii/"awarii" monitoringu samej policji.

    Pisałem kiedyś - pan ockham wielokrotnie stwierdzał, że jeśli policja
    mówi, że monitoring się zepsuł to kłamie:P Oczywiście może się zdarzyć,
    że tu akurat nastąpił wyjątek, ale co do zasady policjanci co do
    monitoringu kłamią.

    No więc jak mam stwierdzenie notorycznego kłamcy i przeciwne kogoś kogo
    nie znam, to stwierdzam, że kłamca jak zwykle kłamie i tyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!