  • Data: 2023-03-26 10:26:01
    Temat: Re: Nie dbali o krzyż przy drodze. Dostali 20 tys. zł kary.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 26 marca 2023 o 01:16:29 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
    > Zbadanie 2 hektarowego stanowiska proste nie jest. po za tym wiadomo, ze
    > tam 1000 lat temu był gród Prasłowian. Nawet wał widać na mapie Google.
    > W latach 60-tych XX wieku GoogleMaps nie było tak rozpowszechnione i
    > jakby nie "błysnął" tym bełtem, to by tam już dawno domki stały.

    Kurny flać, jak ten Kluska dał radę zrobić biznes?
    Inna sprawa, że trzeba spojrzeć, jak to się skończyło, to rzuci światło i na tą
    sprawę.

    Więc 2ha czy "w promieniu 500m"?
    Promień 500m to 78ha, 1000m*1000m to 100ha.
    Może "promień 50m" jednak?

    Milioner na 2ha - musiałby za 50zł za m^2 sprzedać.

    1000 lat temu "Prasłowianie" - no może na Podhalu się uchowali, gdzie indziej byli
    już Słowianie.
    Ale kusz raczej nie mieli.

    A zbadanie jest proste - mniej proste może być spięcie budżetu.
    Szczególnie, że to nie jakieś tam pole bitwy tylko nagle "wiadomo że był gród".

    Nie ma to jak dobry przykład.
    Tak jak z Mercedesami rozdawanymi na Placu Czerwonym.
    Ale podobno Strieła odpalona tamże na Sylwestra to prawda.