  • Data: 2010-02-16 12:53:19
    Temat: Re: Nawiedzony szef atakuje ponownie...
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lut, 13:35, pwz <p...@o...eu> wrote:

    > Heh, mędrki... Po pierwsze, twórca wątku nie napisał, na którym piętrze
    > jest to pomieszczenie. Po drugie, nie słyszałeś o drabinach strażackich?
    > A po trzecie [sorry za krzaki, ale nie chciało mi się porpawiać po
    > .pdf-ie] jest coś takiego (skoro jesteśmy na grupie 'prawo'):
    >
    > ROZPORZNDZENIE MINISTRA SPRAW WEWN?TRZNYCH I ADMINISTRACJI1)
    > z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpo˝arowej budynków,
    > innych obiektów budowlanych i terenów
    >
    > § 4. 1. W obiektach oraz na terenach przyleg?ych
    > do nich jest zabronione wykonywanie czynnoEci, które
> [...]

    Nigdzie z tego nie wynika, ze pomieszczenie _musi_ miec okno. Wiele
    tasm produkcyjnych jest w pomieszczeniach pozbawionych okien. W wielu
    wierzowcach okna sa ale nie da sie ich nigdy otworzyc, a szyby sa
    "bezpieczne" i nawet mlotkiem ich nie wybijesz.

    IMO nigdzie z przepisow nie wynika, ze pomieszczenie _musi_ miec okna.
    Nawet z rozp. podanego przez Olgierda wynika, ze pomieszczenia moga
    nie miec okien.

    Kolejna rzecz, ze autor tematu napisal o pomieszczeniu, ktore ma
    okna :) Wiec zapewne zapewniaja swiatlo naturalne (o ktorym mowi rozp.
    przywolane przez Olgierda).

    Okno jako droga ewakuacyjna sprawdza sie chyba tylko na parterze i w
    autobusach/pociagach :) Droga ewakuacyjna musi byc do uzycia nawet bez
    przyjazdu strazy pozarnej i drabinek :)