eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-04-08 14:08:22
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > ja też nie pisze o vba, tylko o opanowaniu funkcjonalności edytora,
    > pisząc opanowaniu, mam na myśli płynne się nim posługiwanie, a nie jazda
    > myszką i szukanie po menu tego co chcesz

    Płynne posługiwanie się to kwestia doświadczenia (czyli używania
    dłuższego). Tu czasami okazuje się, że nawet w narzędziach jednego
    producenta pozmieniają się skróty klawiszowe - nawet czasem kwestia
    wersji językowej może mieć znaczenie. Dlatego istotniejsze jest poznanie
    tego, co chcesz znaleźć niż gdzie to znaleźć w danym narzędziu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl