eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-04-13 15:28:13
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Apr 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No więc lekcje WF też zlikwidujemy, bo wymaga stroju do ćwiczeń.

    Dasz głowę za to, że nie ma *przepisu* iż od ucznia można wymagać
    stroju do ćwiczeń? *Przepisu*, nie czyjegoś "zarządzenia".
    Bo ja co prawda nie znam, ale "w szkolnictwie" nie siedzę.
    Niemniej z tego co mi wychodzi np. przy podatkach, wynika że
    na bardzo wiele takich pozornie kuriozalnych przypadków
    przepisy *SĄ*.
    Pamiętasz może sławne dyskusje (a raczej: sławne argumenty)
    w dyskusjach nt. "nieodpłatnych świadczeń", w których co
    poniektórzy z chęci zabłyśnięcia (jak sądzę) rzucali przykładem
    kanapek przygotowywanych dzieciom do szkoły?
    Oni tylko nie wiedzieli, że "na to jest przepis" (skutkujący
    zwolnieniem od podatku, a że dzieje się to pośrednio i to
    w sposób który np. dla podatku VAT by nie zadziałał to już
    inna sprawa).

    > Poza tym, nie wymaga wydatków, tylko pogłówkowania. Nie masz
    > komputera,poproś kolegę o udostępnienie.

    To już Ci chyba ktoś skomentował.

    pzdr, Gotfryd