eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-03-29 21:24:19
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin o nicku Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) na pl.soc.prawo następujące
    bzdety:

    > A jak sobie wyobrażasz, żeby WORD dostarczał dowolne auto? nawet przy
    > założeniu pewnej klasy auta, i tak niewykonalne za rozsądne pieniądze.
    Wiedziałem, że ty się tego czepisz...

    > i o ile nie są na profilu wokołinformatycznym, to dobrze. Dla biologa
    > moja wiedza biologiczna jest równie jak nie bardziej żenująca, a jednak
    > żyję już te kilkadziesiąt lat bez niej. Dla historyka moja wiedza
    > historyczna... dla chemika... ... ...
    Współczuję.

    > A ograniczonego ucznia, który nie umie Zapisz Jako --> Word 97 we
    > Writerze zrobić, to już nie?
    Nie o tym była mowa. Tylko o nauczycielu, który nie zgadzał się na pracę
    zrobioną w innym programie.
    Ale tak. Proceentowo jest taki sam odsetek, głupich uczniów, jak głupich
    nauczycieli.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.