  • Data: 2006-05-08 20:13:24
    Temat: Re: Naliczanie opłat za media w lokalu biurowym
    Od: "mixer" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:027801c672ce$d65a2820$5a15030a@CZARNYMASTER...

    [wycięte]

    > Refakturowac moze, ale do kwoty poniesionych kosztów, natomiast doliczanie
    > prowizji do kwot oznacza, ze dodaje swoją marże, wiec niejako dokonuje
    > obrotu energią. A jak znam zycie, nie ma koncesji ani na elektryczną ani
    > cieplną i liczy, ze nikt sie nie połapie. Nie ma prawa tego robic. Jak nie
    > zmieni postepowania, mozna go postarszyc doniesieniem ;-)
    >
    > A prawo do wgladu do faktur źrodlowych oczywiscie ze masz. W sumie dziwi
    > mnie, ze do faktury refakturujacej nie podłącza kserokopii, czy tez
    > chociazby wyliczenia kwoty na fakturze, jesli jej naliczenie zalezy od
> [...]

    sprawdzałem w odpisie z KRS i maja w zakresie działalności:
    40.10.C - Dystrybucja energii elektrycznej
    40.20.B - Dystrybucja paliw gazowych w systemie sieciowym
    40.30.B - Dystrybucja ciepła (pary wodnej i gorcej wody)
    41.00.B - Działalność usługowa w zakresie rozprowadzania wody
    90.00.A - Wywóz śmieci i odpadów
    90.00.D - Odprowadzanie ścieków

    Co w takiej sytuacji? - Moga doliczać marże?

    --
    pozdrawiam