  • Data: 2002-04-15 06:26:09
    Temat: Re: NOM i faktura za 9miesiecy
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
    news:16105-1018803299@as1-129.starogard.dialup.ineti
    a.pl...

    > NOM nie posiada zadnego cennika. Firmy nie ma w ksiazkach telefoncznych.
    > Pani w informacji z 913 nie zna numeru. Jedynie mozna cos znalezc na ich
    > www, ale nie kazdy ma dostep chociazby. Wiec ciezko tu mowic o
    jakimkolwiek
    > cenniku.

    To jak uważasz czyja to jest wina? Kto wydaje książki telefoniczne i
    obsługuje informację 913?
    Jeżeli chcesz podeśle ci kilka numerów do NOM w tym do Prezesa.

    > Przez nom - na poczatku dzialalnosci reklamowal swoje bardzo niskie ceny
    > ktore od razu zostaly podniesione bez zadnej informacji (w kazdym razie ja
    > jako abonent takiej nie otrzymalem).

    Bzdury wypisujesz. Nie było żadnej powyżki. A poza tym nie jesteś abonentem
    NOMa a co najwyżej użytkownikiem. Abonentem będziesz po podpisaniu z NOM
    umowy.

    > A przyznasz chyba ze nalezy mi sie informacja typu "dotychczas placil pan
    > za rozmowy 19gr/min, od teraz placil pan bedzie 46gr/min".

    Przeciez to wynika z cennika. Płacił pan 19 gr/min netto za rozmowę po
    godzinach szczytu lub w weekendy, a teraz jeżeli dzwoni pan w porze szytu
    należy się 46 gr min/brutto. Po co ci dodatkowa informacja?

    TPSA też tak ma: poza szczytem 20 gr/min. netto a w szczycie 49 gr/min.
    brutto.

    Dam ci lepsza zagadkę. Jeżeli w cenniku TPSA masz napisane, że w szczycie
    płacisz brutto 49 gr/min. to ile zapłacisz za rozmoe o czasie trwania 60
    sekund?

    A jeżeli poza szczytem jest to 24 gr/min. to za 60 sekund należy się ile -
    jak myślisz?

    Reasumując, nikt cię nie oszukał w temacie opłat za połączenia przez NOM
    (1044).

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl