  • Data: 2002-04-15 06:24:23
    Temat: Re: NOM i faktura za 9miesiecy
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
    news:6983-1018717603@as1-79.starogard.dialup.inetia.
    pl...
    > Zauwazylem jeszcze jedna ciekaw rzecz.
    >
    > 9 miesiecy temu nom byl zdecydowanie najtanszym rozwiazaniem. Jednak widze
    > wlasnie patrzac w cenniki ze w tej chwili jest _najdrozszy_ wiec nikomu
    nic
    > nie mowiac podniesli ceny.
    >
    > tpsa jest o 1gr tansza a netia chyba o 6gr.
    >
    > W sumie milo z ich strony ze nagle nie zarzyczyli sobie 10zl/min.
    > Od innych operatorow dostaje razem z rachunkiem nowe taryfy z takim
    > wyprzedzeniem zebym jeszcze zdazyl zrezygnowac jak mi sie nie podoba.

    Człowieku może byś takich bzdur nie wypisywał. NOM nie podwyższał taryf, ale
    je obnizył od września 2001. TPSA nie jest tańsza (chyba, że w pakiecie
    aktywnym) a i Netia - niekoniecznie i nie zawsze. A i to nie jest do końca
    pewne. Dlaczego? To już jest inna bajka.
    Sprawdź sobie cenniki na WWW wszystkich operaorów i potem możesz perorować.

    > Swoja droga to jaki jest maksymalny czas po ktorym trzeba wystawic fakture
    > za usluge?
    >
    > Pomijam wzgledy moralne i takie tam... Bo niby wiadomo ze jak sie
    > korzystalo to trzeba zaplacic. Ale czuje sie celowo oszukany i swiadomie
    > przez kogos wprowadzony w blad. Przeciez nigdy bym nie wpisywal tego 1044
    > jak moge skorzystac z grosz tanszej tpsa bez podwania prefiksu, albo uzyc
    > drugiego telefonu w domu za 6gr taniej.
    > Podejrzewam ze bedzie spra burza o to.

    A na twoje ubolewanie na temat braku cennika NOM dam ci inny przykład.
    Czy widziałeś kiedyś cennik LOT-u czy jakiejkolwiek innej linii lotniczej?
    Jedynym źródłem informacji jest zadanie pytania u przewoźnika lub jego
    agenta i to w odniesieniu do konkretnego lotu i w konkretnych warunkach.
    Często różnica w cenie na ten sam fotel w tym samym samolocie klecącym na
    tej samej trasie o tej samej godzinie na bilecie kupionym w tym samym biurze
    może przekraczać 100%, w zależności od tego na jakich warunkach został
    kupiony.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl