  • Data: 2015-02-13 09:24:00
    Temat: Re: Mieszkanie nowe rezygnacja z zakupu
    Od: Tom <t...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    ą możliwością jest zgoda dewelopera na anulowanie umowy?

    > Zależy czy to jest zaliczka czy zadatek, sprawdź w umowie. Jeżeli zadatek -
    straciłeś te pieniądze. Jeżeli zaliczka - developer ma je zwrócić.

    to nie jest ani zaliczka ani zadatek

    to jest ustalona zapłata za mieszkanie w 2 ratach 10% i 90%

    zbliża się termin 2 wpłaty ale tak jak pisałem sie rozmyśliłem

    skoro zakup jest za gotówkę, inwestycja nie zakończona (jeszcze) to
    myślałem że nie ma problemu z anulowaniem tego zakupu

    wiem że mój błąd iż nie pomyślałem o tym wcześniej aby zawrzeć zapis z
    umowie o możliwości odstąpienia w terminie powiedzmy 30 dni przed
    oddaniem końcowym mieszkania...

    pozdr