  • Data: 2015-02-13 14:19:37
    Temat: Re: Mieszkanie nowe rezygnacja z zakupu
    Od: Tom <t...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc nadal nie wiadomo, czym jest te 10% które zapłaciłeś.

    inwestycja jest w trakcie realizacji, ma być oddana za miesiąc lub dwa,
    ja muszę już wpłacić drugą część

    początek brzmi: UMOWA DEWELOPERSKA:

    DEWELOPER Zobowiązuje się wybudować to i to pod tym adresem do dnia tego
    i tego i przenieść własność na (JA)

    JA wyrażam zgodę na przeniesienie własności lokalu nr xx na siebie i
    zobowiązuje się zapłacić deweloperowi XXXzł

    ..

    ..

    JA zobowiązuję się zapłacić deweloperowi (na rachunek powierniczy) kwotę
    wymienioną jw w następujących terminach i częściach:
    20tys do dnia XX
    180tys do dnia YY

    Przelanie kasy z rachunku powierniczego na dewelopera nastąpi po 2
    dniach od przeniesienia własności na mnie